شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

ایده برا رشد کسب و کار

نوشته شده توسط در تاریخ آذر ۱۲, ۱۳۹۸ 400 views

ایده برا رشد کسب و کار

  1. همسو بودن با نیاز بازار: مالکان کسب و کاری هستن که کسی نمیخواد محصولاتشون را بخره.اگه نمیدونید بازار به چه محصولی احتیاجح داره چطوری میخواین کارتون رشد کنه؟خیلیا مالکان کسب و کار میگن اینکه بازار به محصولشون نیاز نداشت باعث شد ورشکسته بشن.اینکه چقدر بازاریابی کنید و بودجه بزارید برا کارتون مهم نیست وقتی بایه محصول بد شروع میکنین شکست میخورین.
  2. یه روش فروش مخصوص خودتون داشته باشین: برا اینکه تو کارتون موفق بشین متفاوت بشین از دیگران.اگه بتونید بگید وجه تمایزتون با بقیه چیه و برندتون چه تفاوتی با بقیه رقیباتون داره موفق میشید.
  3. بازار مکمل را بشناسید و هدفگذاری کنید.
  4. یه راه جدید برای توزیع کالاتون ایجاد کنین: اگه فکر میکنین راه توزیعی که برای کالاتون دارید درست جوابگو نیست راهتون را عوض کنین.لبته یه برنامه دقیق بچینید و بعد اقدام کنین.
  5. برای معرفی اسم و برندتون پول خرج کنید: مصرف کننده برندی را انتخاب میکنه و بهش حس خوب داره که بشناستش.اینکه سرمایه گذاری کنید تا مردم را آگاه کنین از برندتون خیلی مهم.
  6. از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید.
  7. برنامه وفاداری داشته باشین:اگه میخواین مشتری همیشگی داشته باشین یه برنامه وفاداری بزارید چون تشویق به خرید مجدد میکنه و مشتری عادت به خرید میکنه.
  8. روی مصرف کننده تمرکز کنید ولی از توزیع کنندتون غاقل نشین.
  9. هیچ کاری تاثیرگذارتر از حرف مردم نیست: مشتریتون بهترین کسیه که میتونه براتون تبلیغ کنه.تلاش کنین درمورد کارتون بازاریابی دهان به دهان شکل بگیره.
برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =