شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

انواع تبلیغات آنلاین ومشکلاتش

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۴, ۱۳۹۸ 264 views

انواع تبلیغات آنلاین ومشکلاتش

تبلیغات موتور جستجو  Search advertising 

در این مدل از تبلیغات، آگهی‌ها بر اساس کلمات کلیدی در نتایج موتورهای جستجو مثل گوگل و بینگ نمایش داده می شوند. این مدل از تبلیغات، اغلب در سمت راست یا بالای نتایج جستجو نمایش داده می شود. گوگل و مایکروسافت هر یک نام هایی را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند که به ترتیب Ad words برای گوگل و Bing Ads برای مایکروسافت نامیده می‌شوند.

تبلیغات موتور جستجو، برای افرادی که قصد تبلیغ دارند جذاب و کارآمد است؛ چرا که این مدل از تبلیغات بر اساس کلمات جستجو شده، نمایش داده می‌شوند بنابراین کاربری که این تبلیغ را مشاهده می‌کند، به احتمال زیاد مخاطب هدف شما به شمار می‌آید.

تبلیغات موبایلی Mobile advertising 

تبلیغات موبایلی، به آن دسته از تبلیغاتی اطلاق می شود که فقط برای نمایش در گوشی‌های هوشمند و با توجه به سایز صفحه نمایش‌ها و امکانات آن‌ها ساخته می‌شوند. این مدل از تبلیغات امروزه محبوبیت بسیاری دارد؛ چرا که کاربران زمان زیادی را صرف استفاده از گوشی های هوشمند خود می‌کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social media advertising  

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین ابزارها برای تبلیغات به شمار می‌آیند. مهم ترین نکته در این زمینه توجه به نکات مربوط به هر شبکه اجتماعی است. اینفلوئنسرها (Influencer Marketing) یا افراد تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام که دنبال‌کنندگان زیادی دارند، کمک بسیاری در شناخته شدن برند و محصولاتتان به شما خواهد کرد.

تبلیغات نمایشی Display Advertising

در این روش تبلیغاتی، شما با خریداری فضای تبلیغاتی در سایت‌ها، روزنامه‌ها و مجلاتی که بازدیدکنندگان آن‌ها مخاطبان هدف شما هستند؛ در راستای شناخته شدن محصول یا خدمت خود و افزایش فروشتان فعالیت می کنید. در تبلیغات نمایشی گزینه های بسیاری پیش روی شما قرار دارد: می توانید فقط از متن در تبلیغات خود استفاده کنید و یا تصویری از محصول یا هر تصویر دیگری که فکر می‌کنید روی تبلیغات شما اثر دارد را در آن جای دهید.

مشکلات تبلیغات آنلاین

کلاهبرداری‌های تبلیغاتی

گاهی اوقات برنامه‌های کامپیوتری یعنی بات‌ها، ترافیک سایت‌ها را بالا می‌برند و یا روی تبلیغ کلیک می‌کنند. در هر دوی این حالت‌ها، بازدید آگهی شما بالا می‌رود بدون اینکه در حقیقت مخاطبان مورد نظر شما، آن‌ها را مشاهده کرده‌ باشند. نوع دیگر این کلاهبرداری‌ها، دستکاری URL سایت‌ها است. با این کار تبلیغی برای کاربر نمایش داده نمی‌شود در نتیجه هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت.
کلاهبرداری‌های تبلیغاتی، سرمایه شرکت‌ها را نابود می‌کنند؛ چرا که در حقیقت هیچ بازخوردی از اینگونه تبلیغات دریافت نمی‌شود. این کلاهبرداری‌ها مبلغی در حدود ۱۹ میلیارد دلار در سال را به خود اختصاص داده‌اند.

امنیت برند

حفظ امنیت برند به معنای قرارگیری تبلیغ در سایتی با محتوای متناسب است. این موضوع می‌تواند پیام تبلیغ و اعتبار برند شما را تحت تاثیر قرار دهد و به آن آسیب برساند. بنابراین در هنگام انتخاب سایت مورد نظر خود حتما به این نکته توجه داشته باشید. گوگل و یوتیوب کنترل و شفافیت مناسبی را برای افرادی که قصد تبلیغ کردن دارند فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شانزده =