انواع آژانس های تبلیغاتی

انواع آژانس های تبلیغاتی

بر اساس اندازه و نوع عملکرد، آژانس‌های تبلیغاتی را می توان به 5 دسته بندی کلی تقسیم کرد:
• آژانس خدمات کامل: یک شرکت بزرگ بوده و دارای طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل‌های بازاریابی است.
• آژانس تعاملی: یک آژانس تبلیغاتی هوشمند است که از جدیدترین تکنولوژی‌های دیجیتال استفاده می‌کند. این آژانس‌ها راه حل‌های تبلیغاتی بسیار خلاق و تعاملی ارائه می‌دهند.
• آژانس خلاق: یک شرکت کوچک‌تر که در خدمات تبلیغاتی خلاق متخصص است.
• آژانس های خرید رسانه: این نوع آژانس‌ها مکان‌های تبلیغاتی و سایر کمپین‌ها را خریداری و مدیریت می کند. همچنین برنامه زمان بندی را با رسانه ها مدیریت می‌کنند تا آگهی را به نمایش بگذارد و بر آگهی نظارت کند و ببیند آیا در زمان مناسب پخش می شود یا خیر.
• آژانس داخلی: یک آژانس خدمات کامل است، در داخل یک سازمان ساخته شده و برای رفع نیاز آن سازمان کار می‌کند.

آژانس‌های تبلیغاتی در ایران
مراجعه به یک آژانس یا کانون تبلیغاتی برند تجاری شما را بیمه می‌کند راهنمای شما در مسیر موفقیت است. چند شرکت تبلیغاتی ک در ایران فعالیت میکنند را به اختصار نام میبریم.

*آژانس تبلیغاتی شبکه آفتاب

*آژانس تبلیغاتی ایران نوین

*آژانس تبلیغاتی فلش

*آژانس تبلیغاتی مات

*آژانس تبلیغاتی بادکوبه

*آژانس تبلیغاتی کروشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =