شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

انتقادات مشتری ها را جدی بگیرید

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۱۶, ۱۳۹۸ 171 views

انتقادات مشتری ها را جدی بگیرید

از مهمترین اقداماتی که می توانید برای شروع بازاریابی انجام دهید این است که در کسب و کار خود به مشتری ها کمک کنید که انتقادات خود را بیان کنند چرا که درخواست های مشتری در انتقادات آنها نهفته است .

حتی می توانم بگویم که وقتی که همه مشتری ها از کسب و کار شما تعریف و تمجید می کنند شما باید نگران باشید.چرا که به زودی این مشتری ها محصول و خدمت شما را ترک خواهند کرد .یکی از شاخصه های رفتاری که ما انسان ها داریم این است که از چیزهایی که دوست داریم ایرادگیری می‌کنیم. چراکه میخواهیم آنها در بهترین حالت خود باشند.پس اگر مشتری ها از شما ایراد گیری نمی کنند آماده شده اند که شما و محصولاتتان را ترک کنند و این امر به دلایل مختلفی مثل باز نکردن فضا برای انتقاد برای مشتریان است .از مشتری بخواهید تا درونیات خود را نسبت به محصول و خدمات شما بیان کند و به عنوان یک بانک اطلاعاتی این انتقادات را جمع آوری کنید که گنج شما در آن نهفته است .به کمک این بانک اطلاعاتی می توانید محصول و خدمات خود را به شکلی بهبود دهید که احساسات مشتری ها را نیز برانگیزید اگر موفق به انجام این کار شدید بدانید که درآمدهای بسیار زیادی نصیب شما خواهد شد .

برچسب ها : ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =