شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

ارتقاء کسب و کار کوچکتان۱

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ 253 views

ارتقاء کسب و کار کوچکتان۱

وقتی صحبت از پیشرفت و ارتقاء کسب و کار می‌شود صاحبان کسب و کارهای کوچک نبردی سخت در پیش رو دارند. نه تنها مجبور هستند با سایر شرکت‌های میدان کسب و کارهای کوچک رقابت کنند، بلکه باید با شرکت‌های بسیار بزرگتر نیز پنجه در پنجه بیندازند، که بسیاری از آن‌ها از بازارهایی در سطح ملی و کشوری برخوردار هستند. با این حال، خوشبختانه کارهای فراوانی هست که آن‌ها می‌توانند برای برجسته‌سازی و پیشرفت کسب و کار کوچک خود انجام دهند.

راه های ارتقاء کسب و کار

۱. تخصصی کار کنید

ارائه‌ی محصول یا خدمتی که هیچ کس دیگر آن را عرضه نمی‌کند یکی از راه‌های جذب مجدد مشتریان است. به هر روی، اگر برخورد خوب مردم با کسب و کارهای محلی نباشد، چه چیز دیگری می‌تواند شما را مجاب کند که به آن‌ها محصولی تخصصی ارائه دهید؟به عنوان مثال، اگر قنادی دارید، امتحان کردن دستورهای پخت جدید و منحصر به فرد تا جایی که برای خودتان اسم و رسمی به هم بزنید ایده‌ی بسیار خوبی به نظر می‌رسد. یا مهارتی را پیدا کنید که خودتان یا کارکنان‌تان دارید و می‌تواند بر کیفیت خدماتی که فراهم می‌آورید بیفزاید و آن را کاربردی و عملی سازد.

۲. در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

مشتریان وقتی با کسب و کارهای کوچک در رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار می‌کنند، انتظار دارند پاسخی شخصی دریافت کنند. حصول اطمینان از اینکه شرکت بلافاصله و امیدوارانه به هر شکایتی که دریافت می‌دارد رسیدگی می‌کند، با مشتریان پرخاشگر و لج‌باز به صورت آفلاین برخورد می‌کند (بحث کردن در فضای مجازی برای همه بد است) حائز اهمیت است و باعث می‌شود شخصیت شما در لابلای پست‌هایی که می‌گذارید بدرخشد و جلوه‌گر شود.فراتر از همه‌ی این‌ها، با رسانه‌ی اجتماعی مثل یک آدم حرفه‌ای برخورد کنید. حتما از برنامه‌های آنالتیک (تحلیلی) استفاده و سیاست رسمی و حساب شده‌ای در این زمینه داشته باشید. غفلت و سهل‌انگاری در اینترنت ممکن است به کسب و کارهای کوچک آسیب وارد کند.

۳. به یک گروه حامی کسب و کارهای کوچک بپیوندید

فعالیت کسب و کار کوچک چیزی نیست که مجبور باشید تنهایی با آن دست و پنجه نرم کنید. سازمان کسب و کارهای کوچک ایالات متحده برای صاحبان کسب و کارهای کوچکی که مقصودشان نه فقط رقابت بلکه همکاری نیز باشد منابع فراوانی دارد.

از طریق تعامل با صاحبان کسب و کارهای کوچک که لزوما در محله‌ی شما هم نیستند، می‌توانید پی ببرید راز موفقیت‌شان چیست و از آن‌ها در کسب و کار خودتان بهره ببرید.

برچسب ها : ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =