شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

آژانس‌های تبلیغاتی

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۴, ۱۳۹۸ 273 views

آژانس‌های تبلیغاتی

آژانس‌های تبلیغاتی معتبرترین مرجعی هستند که می‌تواند به صاحبان کسب و کار در توسعه، بهبود، پشتیبانی و معرفی محصول یا شرکت خود کمک کند. آژانس‌های تبلیغاتی معمولا شرکت‌های مستقلی هستند که کار کیفی ارائه می‌دهند و به سازمان‌ها یا افراد کمک می‌کنند تا مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات صوتی یا تصویری جذاب به سمت خود بکشانند. آژانس‌های تبلیغاتی، ساخت، تحقیق، مدیریت و اجرای آگهی در سیستم عامل های مختلف رسانه‌ای را برای تبلیغ‌کننده طراحی می‌کنند. شرکت‌ها برای سر زبان انداختن نام خود باید مسیری طولانی و پر پیج و خم از طراحی لوگو و شعار تبلیغاتی گرفته تا ساخت تیزرهای تبلیغاتی، بیلبورد‌ها، تبلیغات محیطی و تبلیغات شهری بپیمایند. در طول این مسیر موانع و مشکلات زیادی وجود دارد که هر کدام به تنهایی می‌تواند حیات یک برند تجاری را تهدید کند.
مهم‌ترین عملکردهای آژانس‌های تبلیغاتی عبارتند از:
• ایده و پیام تبلیغ کننده را قبول داشته باشد و بتواند را به یک ارتباط موثر و قابل توجه بدل کند
• برای افزایش فروش تلاش کند
• خدمات یکپارچه، حرفه ای و با کیفیت ارائه دهد
• رشد اقتصادی را سرعت ببخشد و آگاهی عمومی ایجاد کند
• بازخورد مشتریان و دیگر مخاطبان را برای بهبود در آینده جمع آوری کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =