نتورکر. گرافیست. توسعه دهنده وب. بازاریاب. مشاور کسب و کار

شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه

نتورکر. گرافیست. توسعه دهنده وب. بازاریاب. مشاور کسب و کار

همه خوشبختی ها و موفقیت هایی که به من روی آورده، از درهایی وارد شده که آنها را به دقت بسته بودم.

چگونه تبلیغ موثری بسازیم

چگونه تبلیغ موثری بسازیم

روزانه با هزاران تبلیغ در تلویزیون، رادیو و روزنامه ها بمباران می شویم که هر کدام حاوی پیام بازاریابی هستند. به نظرتان کدام یک از تبلیغات توانسته به فروش بیشتر محصول کمک کنند؟

در بازار مملو از محصولات رنگارنگ، خلاقیت مهم است. این اصل را به یاد داشته باشید که بازاریابی بدون خلاقیت، مخاطب را خسته می کند و کار بیهوده ای است .

حال به چند نکته توجه کنید :

یک شبه نمی شود یک تبلیغ خوب ساخت. باید تبلیغی بسازید که در میان تبلیغات دیگر برتر باشد به چشم بیاید. خیلی از کالاها منحصر به فرد نیستند اما این تبلیغاتشان است که خاص می باشند و آن را برجسته می کند. باید بتوانید با مخاطب ارتباط موثر برقرار کنید. پس باید سعی کنید افرادی را متقاعد کنید که فکر می کنید بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند .

مطمئن باشید که مردم با احساساتشان خرید می کنند و با منطق خریدشان را توجیه می کنند. به این مثال توجه کنید:

از یک مادر در هنگام ورود به سوپر مارکت سوال شده که چه چیزی برای فرزندانتان مفید است؟ می گوید معلوم است شیر خیلی خوب است. در هنگام خروج همان خانم از فروشگاه می بینیم که چیپس خریده است و خبری از شیر نمی باشد.

علت را جویا شدیم که چرا شیر نخریده است. می گوید چون بچه ها چیپس خیلی دوست دارند و برای اینکه خوشحالشان کنم برایشان خریدم !

تبلیغ باعث جا انداختن یک برند در جامعه می شود. مثلا در صنف فروش لوازم خانگی برند جدیدی وجود دارد که اکثرا از آن بی خبرند. با یک تبلیغ می تواند خودش را مخاطبان معرفی کند .

سعی نکنید در تبلیغ از کلیشه استفاده کنید چون مردم خسته می شوند .

فکر نکنید که تبلیغ های موثر و عالی، خیلی هزینه برده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

19 − 16 =

من معتقدم موفقیت زمانی به دست می آید که یک قدم جلوتر برویم؛ یعنی ضمن استقبال از ناملایمات و سختی ها شکست را بخشی از زندگانی خود بدانیم.