سوالات رایج در مورد شرکت بازاریابی - شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه سوالات رایج در مورد شرکت بازاریابی - شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه

سوالات رایج در مورد شرکت بازاریابی

خانه » بازار یابی » سوالات رایج در مورد شرکت بازاریابی
زمان : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ دسته بندی : بازار یابی, وبلاگ

سوالات رایج در مورد شرکت بازاریابی
بسیاری از افراد تحت تأثیر تبلیغات و بدون انجام تحقیقات لازم اقدام به عضویت در شرکت های بازاریابی شبکه ای می نمایند و بعد از مدتی فعالیت به آنچه که به دنبالش بودند دست نخواهند یافت. دلیل آن مشخص است؛ چرا که تصورات آنان در این حرفه غیر واقعی بوده و این تصورات تحت تأثیر تبلیغات واهی شکل گرفته است. برخی از تبلیغاتی که در جهت اغوای افراد جدیدالورود به کار می رود عبارتند از: حرفه یک شبه پولدار شدن، کار راحت بدون صرف زمان، درآمدهای میلیونی در هر ماه، بازنشستگی بعد از یکسال فعالیت و درآمد مادام العمر و مواردی از این قبیل. همه این موارد منجر به شکل گیری تصورات غلط در افراد و ورود آنان به این حرفه بدون تفکر و انجام تحقیقات کافی است.
کارشناسان این حرفه در سرتاسر دنیا به بازاریابان توصیه کرده اند که قبل از ورود به این حرفه تحقیقات لازم را انجام دهند و عجولانه انتخاب نکنند. در این مطلب سؤالاتی را که کارشناسان این حرفه به بازاریابان جدیدالورود برای اخذ تصمیم واقع بینانه توصیه کرده اند بیان شده است.
۱- آیا فلسفه کلی شرکت با فلسفه شخصی شما سازگار است؟
۲- آیا با انجام این کار می توانید تغییر در زندگی خودتان و افراد تحت حمایتتان ایجاد کنید؟
۳- آیا شرکت منتخب شما اهداف بلندمدت دارد یا براساس سیاست یک شبه پولدار شدن فعالیت می کند؟
۴- آیا بازاریابان این شرکت از عملکرد صاحبان و مدیران شرکت راضی هستند و عملکرد آنان مطابق با مقررات بوده است؟
۵- آیا نسبت به آینده بلندمدت شرکت منتخب تان خوش بین هستید؟
۶- آیا این حرفه شغلی مناسب برای رساندن شما به درآمد مورد نظرتان هست و آیا شرکت منتخب تان مکان مناسبی برای فعالیت است؟
۷- آیا شرکت منتخب شما، پرونده های دعاوی حل نشده در نزد واحدهای نظارتی دارد؟
۸-آیا این حرفه می تواند علاوه برنیازهای مادی، نیازهای دیگر شما را همانند یک شغل برآوده کند؟
از سؤالات مطرح شده در بالا می توان چند نکته را برداشت کرد:۱- لزوم تحثیق در مورد عملکرد شرکت و مدیران و پایبندی آنان به قوانین. ۲- تناسب ماهیت فعالیت بازاریابی شبکه ای با نیازهای افراد.۳-دست یابی به درآمد بر مبنای صرف زمان و تلاش.
هر کدام از افراد قبل از ورود و انتخاب یک شرکت باید در مورد تبلیغات ارائه شده تحقیقات کافی داشته باشند تا مطمئن شوند این تبلیغات مبنای واقعی دارد و واهی نیستند. اجازه ندهید عده ای افراد سودجو شما را در جهت منافع خودشان اغوا نمایند. نگاهتان به این حرفه را کمی واقعی تر نمایید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

20 − 9 =