شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

بازاریابی خدمات چیست

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۳, ۱۳۹۸ 147 views

بازاریابی خدمات چیست

ما در طول زندگی از خدمات مختلفی استفاده می‌کنیم. برخی از آن‌ها به‌قدری با زندگی ما عجین شده‌اند که وجود و اهمیت آن‌ها را حس نمی‌کنیم؛ نامحسوس و غیر‌قابل لمس بودنِ خدمات، اهمیت زیادی در زندگی ما دارند و به دنبال آن بازاریابی خدمات ، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. شرکت های خدماتی سهم بسیار زیادی در به وجود آوردن ارزش افزوده برای مخاطبین و مشتریان خود می‌باشند و تعداد بسیار زیادی از افراد کسب و کار خود را بر پایه ارائه خدمات، مزیتی که قابل لمس، اندازه گیری و نگهداری نیست بنا می‌کنند.

تعریف کلمه‌ی خدمات

انجمن بازاریابی کشور آمریکا، خدمات را به این صورت بیان می‌کند:

فعالیت‌ها، منافع و رضایت‌مندی‌هایی که برای فروش پیشنهاد می‌شوند یا در ارتباط با فروش کالا ارائه می‌شوند.مشتریانِ خدمات در ازایِ پول، زمان و تلاش خود انتظار دارند تا خدماتی مانند دسترسی به محصولات، مهارت‌های تخصصی، نیروی کار، امکانات، شبکه و سیستم دریافت کنند. بااین‌وجود مشتریان معمولاً، مالکیت المان‌های فیزیکی درگیر در خدمات را در اختیار نمی‌گیرند.به ساده ترین زبان خدمات یکسری تجربه ( دانستنی و علوم )، فرایند و ارائه کارهایی هستند که توسط یک فرد یا موسسه برای فرد یا موسسه ایی دیگر انجام می‌شود.ما خدمات را به عنوان یک فعالیت یا منفعت نامحسوس و لمس نشدنى تعریف می‌کنیم که یک طرف به طرف دیگر ارائه می‌کند و مالکیت چیزى را به دنبال ندارد. تولید خدمت ممکن است به کالاى فیزیکى وابسته باشد و یا وابسته نباشد. مثل اجاره اتاق در هتل، سپردن پول به بانک، مسافرت با هواپیما، مراجعه به پزشک، تعمیر اتومبیل، تماشاى یک مسابقه ورزشی، تماشای فیلم سینمایی، تحویل لباس به خشکشویی، مشورت با یک وکیل دعاوی و … که همگی مستلزم خرید خدمت هستند.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =