شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

بازاریابی جامع نگر

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۱, ۱۳۹۷ 349 views

بازاریابی جامع نگر
بازاریابی جامع نگر ما را از تمرکز بر محصول به تمرکز بر مشتری و همچنین از تمرکز بر فروش محصولات به کسب رضایت مشتریان سوق می دهد. این تفکر مدت زمانی بود که اجرا می شد و امروزه در حال تقویت است.
بازاریابی جامع نگر از شرکت ها می خواهد تا چهار فرآیند زیر را اجرا کنند : دید خود را درباره نیازهای مشتریان و سبک زندگی آن ها وسعت بخشیم. شرکت نباید به مشتریان به عنوان مصرف کنندگان نگاه کند بلکه پس از جذب مشتری به فکر نگهداری آن ها و بهبود سبک زندگی شان باشد . ارزیابی کنید که چگونه بخش های مختلف شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان کوشا هستند. زمانی که مشتریان با کالاهایی با کیفیت نامناسب روبرو می شوند، یا کالا با تاخیر تحویل آن ها داده

می شود یا زمانی که صورت حساب آن ها درست نباشد، همچنین وقتی خدمات پس از فروش ضعیف باشد یا زمانی که صورت حساب آن ها درست نباشد، همچنین وقتی خدمات پس از فروش ضعیف باشد یا زمانی که سایر اشتباهات و خطاها بروز می کند، مشتریان ناراحت شده و به تدریج اعتماد خود را از دست می دهند. این وظیفه بازاریابی است که تمام افراد سازمان را در راستای تفکر مشتری هدایت کرده و آن ها را برای ارائه و تامین تعهدات اعلام شده از طرف شرکت هماهنگ کنند . تاثیر هر یک از فعالیت ها را بر ذی نفعان و نه تنها بر سهام داران، شامل مشتریان، کارکنان، توزیع کنندگان، فروشندگان، عرضه کنندگان ارزیابی و بررسی کنند. در صورت توجه نکردن هر بخش از ذی نفعان می تواند باعث هرج و مرج و آشفتگی در برنامه های شرکت شده و در رشد آن خلل آورد. بازاریابی جامع نگر اعتقاد به مشارکت با کارکنان، عرضه کنندگان و شبکه های توزیع دارد تا با همکاری یکدیگر نسبت به عرضه بهترین و مناسب ترین ارزش به مشتریان هدف اقدام کنند .از صنعتی که در آن فعالیت می کنید و همچنین از بازیگران و تحولات آن دید گسترده تری پیدا کنید. امروزه بسیاری از صنایع در حال ادغام هستند تا بتوانند از فرصت های جدید بهتر بهره برداری کنند و با تهدیدات دقیق تر مبارزه کنند . بازاریابی جامع نگر گامی برای تغییر ساختار شرکت برای اجرای مفهوم همکاری نزدیک مشتریان با شرکت و حتی هدایت شرکت توسط آن هاست. بازاریابی تا هنگامی که به صورت جامه نگر نباشد نمی تواند موفق باشد لازم به ذکر است در مدل نهایی بازاریابی جامع نگر، این مدل شامل بازاریابی داخلی، بازاریابی یکپارچه، بازاریابی رابطه مند و بازاریابی مسئولیت اجتماعی است .

برچسب ها : ، ، ، ، ،

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =